⚡ Support Saradas
Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK
Donate →
NEWS
Welcome to Saradas – The premier female bodybuilding archive.
Support Saradas Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK Donate →
Main Menu

Patty Sanchez

Started by Timmon, November 02, 2009, 03:45:09 PM

Previous topic - Next topic

Timmon

Patty Sanchez. Stunning FBB from late 80's.
1985
Los Angeles Championships - NPC, LightWeight, 1st

1988
Los Angeles Championships - NPC, MiddleWeight, 1st
Nationals - NPC, MiddleWeight, 11th

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
Magazines
1991 March Vol 50, Num 3 IronMan
You are not allowed to view links. Register or Login
1993 May Num 33 Female Bodybuilding
I ♥ Saradas 

You are not allowed to view links. Register or Login FOR V.I.P. FORUMS ACCESS

Timmon

I ♥ Saradas 

spank

Good job on the pics.
I recall seeing Ms. Sanchez on espn
in a fitness contest and was "boinggg" ;D

Timmon

Good job on the pics.
I recall seeing Ms. Sanchez on espn
in a fitness contest and was "boinggg" ;D
Thanks spank.
Well, lets see if Ms Sanchez can rouse another "boinggg" from you, have a look at her topless set here:-

One of the most perfect chests in the FBB business!  Do I hear a "boinggg" ? !!  :o
I ♥ Saradas 

Timmon

Thanks OdoHerr. I remember some of these pics, long gone from my collection, now back. K.
I ♥ Saradas 

OdoHerr

Thanks OdoHerr. I remember some of these pics, long gone from my collection, now back. K.

Thks too, timmon, as a part of your pics was not in mine!
K701 given.

OdoHerr

User is currently banned You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

Hottie Patricia Sanchez!!!  ;D

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

...Thanks Odo, i hadn't found that thread...

I just checked it out and i have some "unposted" pics i'll scan in later this weekend  ;D
Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

...not sure...but i think this might be Patty too...

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

a few more Patty finds...ENJOY  ;D  ;D  ;D

jdm022

:)

A few more finds.....

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Sgt.Baker

mangodebango

O0
User is currently banned You are not allowed to view links. Register or Login

Unicron

:)

A few more finds.....

I still have some of these mags. The early 90's were confusing times for me. I was young, fairly new to the sport, and couldn't decide which female bodybuilder or fitness chick was the hottest. Patty was definitely one those women that made my decisions confusing. ;D

Unicron

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

Unicron