LIVE NOW
Live Muscular Women
Muscular Women Are Live Right Now
Join private chats instantly. Real models. Real-time interaction.
120+ models online now
Start Watching →
NEWS
Welcome to Saradas – The premier female bodybuilding archive.
Support Saradas Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK Donate →
Main Menu

Ellen Van Maris

Started by Ben10, August 26, 2009, 01:06:53 AM

Previous topic - Next topic

Ben10

Anyone got any classic pics of Ellen Van Maris?? ???

OdoHerr

Here is what I have got about this beautiful Dutch competitor:

Ellen Van Maris

Contest history

1982
Hercules - NBBF, Overall Winner 
Hercules -
NBBF, HeavyWeight, 1st

Holland Nationals, LightWeight, 2nd

Womens Grand Prix, LightWeight, 2nd

1983
European Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 4th

European Cup - IFBB, 3rd

Grand Prix Holland - NBBF, LightWeight, 1st

Holland Nationals, LightWeight, 1st

1984
European Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 3rd

Holland Nationals, LightWeight, 1st

Olympia - IFBB, 9th

World Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 1st

1985
Olympia - IFBB, 7th

1986
Olympia - IFBB, 3rd

1987
Olympia - IFBB, 2nd

1988
Olympia - IFBB, 5th

1989
Olympia - IFBB, 5th
User is currently banned You are not allowed to view links. Register or Login

OdoHerr

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login 

OdoHerr

kbdada

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

kb

jdm022

...how 'bout some more Ellen!!!  ;D

Enjoy!!!  ;D  ;D  ;D

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

...as always...Karma is appreciated  ;D
Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

...and another  ;D  ;D  ;D

You are not allowed to view links. Register or Login

Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

...some new ones and a repost  ;D  ENJOY!!!

OdoHerr

B&W pics: at the time of the 1983 European Amateur (LW, 4th)

You are not allowed to view links. Register or Login   You are not allowed to view links. Register or Login   You are not allowed to view links. Register or Login   You are not allowed to view links. Register or Login   You are not allowed to view links. Register or Login   

OdoHerr

jdm022

Found some more Ellen....ENJOY :)

:cool2:

big diesel

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

It's almost impossible to find any good pics of Ellen Van Maris. :angry: :angry:

jdm022

A few more for ya :)   ENJOY!!!

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

:)

OdoHerr

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login 

OdoHerr

jdm022

More Ellen :)

jdm022

Always good to find more Ellen!!!

Here's an article and then some HQ scans of the pics....ENJOY :)

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

Another Ellen article and some pics ;)  ENJOY!!!

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
      :)