⚡ Support Saradas
Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK
Donate →
NEWS
Welcome to Saradas – The premier female bodybuilding archive.
Support Saradas Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK Donate →
Main Menu

#FANart: TheFranksterChannel's Cartoon Ladies Muscled-Up!

Started by TheFranksterChannel, December 18, 2018, 05:52:57 PM

Previous topic - Next topic

TheFranksterChannel

I have redo the topic but I start all over to show all  of you of my drawings and including some female Muscle screencaps/pics editorial...old or new

Here's my oldest Female Muscle Edit.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Nice size thumbnail!  You are not allowed to view links. Register or Login

Good choice of FileHost!  You are not allowed to view links. Register or Login

FAMILY-SAFE in effect!  You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login    ~Mod E15R91F

TheFranksterChannel

⚡ Support Saradas
Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK
Donate →

TheFranksterChannel

More of my old Muscle editorial works.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Enjoy and karma

TheFranksterChannel

My Drawings with Nixtack/Kernal-Bunker's redesign of my original artwork form recent to newest form my another forum post.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

TheFranksterChannel

more my latest artwork and 7 re-coloring She-Hulk edition by Gabkat2007 from DeviantART abd two latest of Valerina and requested drawing.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

TheFranksterChannel

Here I made muscle female editorial screenshot of Eleanor Sterne from The Day My Butt Went Psycho! in the episode, "The Old Butts and the Sea"

You are not allowed to view links. Register or Login

Happy New Year 2019  :letsparty:

TheFranksterChannel

Sorry for the posting this thread i'm also working on muscle morphs this weekends by at night. Keep me posted for your comments.

TheFranksterChannel

I worked on the muscle edit on Squeeks the mouse form Nature Cat, make muscle thighs and calves as beefy but less detail, this is the first draft.

khuddle

Frankster, that's nice. but you should try to make more obviously feminine. Other than the long eyelashes, you can't really tell that's a girl.
User is currently banned You are not allowed to view links. Register or Login

TheFranksterChannel

I haven't posted this for so long and now, I start working a few new muscle edits or Artwork

I re-edit Bubbles' eyes and legs because she wears stocking

TheFranksterChannel

TheFranksterChannel

My first Muscle women edit collage of FMG episode of each episode; Amber, Ugga, Sandy, and Lerk