⚡ Support Saradas
Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK
Donate →
NEWS
Welcome to Saradas – The premier female bodybuilding archive.
Support Saradas Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK Donate →
Main Menu

Tina Plakinger

Started by Paul1966, August 22, 2016, 01:19:22 PM

Previous topic - Next topic

Paul1966

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

You are not allowed to view links. Register or Login FOR V.I.P. FORUMS ACCESS

Paul1966

⚡ Support Saradas
Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK
Donate →
I ♥ Saradas 

Paul1966

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

Paul1966

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

Paul1966

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

jdm022

You are not allowed to view links. Register or Login

Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

;)

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

Karharot

i am trying to find this episode...bu what year is that?
I ♥ Saradas

Warhawk Overdrive

In addition to competing and guest posing, she privately trained Warren Beatty during the filming of Dick Tracey.....

But that all changed in 2002, when Tina became a targeted individual within a nationwide underworld of gangstalking networks. She was coerced from her North Hollywood home to the South Bay area, where she lived in community-enforced isolation. She eventually managed to escape in a stolen car with only her two dogs. She is a survivor of smear campaigns, legal corruption, oppression, thievery rings, and satanic worshiping. 

I did not know that

She wrote a book about it called Treading on Serpents
"Klingons appreciate strong women" -Lt. Worf

jdm022

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

jdm022

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

mooveeguy

She was almost as developed as Pillow. What did Plakinger have that Pillow lacked?

retrobot

Tina Plakinger

Cleaned up

retrobot

Sgt.Baker

Tina Plakinger