Advertise with us
Reach Your Target Audience
Advertising is hard. We make it simple and effective.
Advertise With Us →
NEWS
Welcome to Saradas – The premier female bodybuilding archive.
Support Saradas Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK Donate →
Main Menu

Drorit Silverman-Kernes

Started by manufbb, December 03, 2015, 03:35:19 PM

Previous topic - Next topic

manufbb

Drorit Silverman-Kernes

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

manufbb

⚡ Support Saradas
Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK
Donate →

manufbb

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

manufbb

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

Looking pretty good here.....

You are not allowed to view links. Register or Login

Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

Sgt.Baker

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

;)

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

Sgt.Baker

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Sgt.Baker

jdm022

;)

jdm022

:)

jdm022

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

jdm022

:)

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Female Bodybuilding

Drorit Kernes

Kernes-Silverman

1988

Tournament of Champions - NPC, Overall Winner
Tournament of Champions - NPC, LightWeight, 1st

1989

Nationals - NPC, LightWeight, 3rd
USA Championships - NPC, LightWeight, 2nd

1991

Nationals - NPC, LightWeight, 4th

1992

Nationals - NPC, Overall Winner
Nationals - NPC, MiddleWeight, 1st
USA Championships - NPC, MiddleWeight, 2nd

1993

Jan Tana Pro Classic - IFBB, 4th

1994

Grand Prix Prague - IFBB, Winner
Jan Tana Pro Classic - IFBB, 2nd
Olympia - IFBB, 7th

2011

Battle of Champions - IFBB, Bodybuilding, 12th
Tampa Pro Championships - IFBB, 8th

Magazines

1990 May   Vol 49, Num 5   IronMan
1990 July   Vol 27, Num 7   Muscular Development
1993 May   Vol 30, Num 5   Muscular Development
1993 July   Num 34   Female Bodybuilding

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
"Strong Women. Powerful Physiques. One Community."

The Internet's Premier Female Bodybuilding Archive

pico

Drorit Silverman-Kernes

User is currently banned You are not allowed to view links. Register or Login