Pages:
Actions
  • #31 by sarahdunlap on 26 Feb 2013
  • Jag försöker mitt bästa med svenska. Om du vill prata med en FBB svenska, jag vet tillräckligt för att få genom! Jag älskar Sverige!

    Tack!
    Sarah Dunlap
    • sarahdunlap
  • #32 by bensax on 27 Feb 2013
  •  Hej Sara!

    Jag visste inte att du kan svenska, vad trevligt! :-)
    Brukar du vara i Sverige, eller känner du någon svensk Fbb som gör sessions?

    Hälsningar Peter
  • #33 by ben3456 on 01 Mar 2013
  • Finns det någon som gjort sessions i Norge eller Finland?
    Vet någon om Salla K & Marja L gör sessions?
    Vet någon om det är riktiga Marja L på facebook? Hennes hemsida ger ju inte mycket.

    Mvh.
    • ben3456
  • #34 by blackdi on 03 Mar 2013
  • Någon som har provat en session med Irene Andersen? Min mail är blackdi13@gmail.com om ni inte vill svara här. Tack på förhand.
  • #35 by bensax on 04 Mar 2013
  • Ang. sessions i Finland eller Norge.
    Inte just i dessa länder, men jag har haft sessions med Diana Ball och Viktoria från Finland. Finns på wb270 men är osäker på om de är aktiva längre. Trevliga bekantskaper då det begav sig i alla fall :-)

    Ang. Irene Andersen, finns inlägg under Private sessions delen i forumet.
  • #36 by bensax on 07 Apr 2013
  • Hej

    Vill bara tipsa om att Tia är på väg till sverige i maj enligt wb270, tillsammans med Stella.
    Tia är en av mina önskebrotterskor, står högt på min önskelista :-)

    Har mailat henne och bett om en session.

    Någon annan som har planer på att boka henne?

    Peter
  • #37 by tapout88 on 28 Apr 2013
  • Jag har mailat Tia men hon verkar inte svara =( har du fått kontakt med henne eller? Sjukt sugen på att boka en session med henne...
  • #38 by bensax on 23 May 2013
  • Halloj

    Ja, Tia har varit lite svår att få kontakt med via mail, men hon har svarat men det har tagit tid emellanåt. Just nu har jag faktiskt lyckats få till en bokad session med henne i dagarna. Hon besöker ju Stockholm från idag till lördag om nu någon händelsevis har missat det :-)
    Någon annan här som bokat henne? Vore kul om vi i så fall kan dela med oss lite om hur sessionen var
  • #39 by ben3456 on 23 May 2013
  • Har någon träffat Colette G?
    Såg att hon kommer i sommar men hon verkar ju... hm... "läskig"... vet inte varför jag tycker det men hon är ju brutalt grov.
    Vill höra om någon har träffat henne och kan säga hur hon var.
    • ben3456
  • #40 by bensax on 23 May 2013
  • Har inte träffat Colette,  hon har tagit alldeles för mycket preparat och förvandlats från en oerhört sexig skönhet till något helt annat. Inte min stil alls längre. Om ni sett bilder på hur hon såg ut för 10-15 år sedan så är det en otrolig skillnad. Är dock nyfiken på att höra hur en session med henne kan vara.
  • #41 by nyfiken on 25 May 2013
  • Halloj

    Ja, Tia har varit lite svår att få kontakt med via mail, men hon har svarat men det har tagit tid emellanåt. Just nu har jag faktiskt lyckats få till en bokad session med henne i dagarna. Hon besöker ju Stockholm från idag till lördag om nu någon händelsevis har missat det :-)
    Någon annan här som bokat henne? Vore kul om vi i så fall kan dela med oss lite om hur sessionen var

    bensax:
    Vill du kanske berätta lite om hur din session med Tia var för oss som inte hade förmånen att träffa henne?
  • #42 by ben3456 on 04 Aug 2013
  • Någon som vet varför det kommer så få/inga alls tjejer till Sverige numera?
    Förr var det tjejer här flera ggr/månad.

    Har det med hårdare doping kontroller att göra?
    • ben3456
  • #43 by bensax on 07 Aug 2013
  • Tror tyvärr det beror på för lite efterfrågan från oss svenskar. Sverige är ju inte så stort land trots allt. Sen har jag också hört något väldigt tråkigt av de få damer jag haft sessions med här i sverige, och det är att de får många "no-shows" och avbokningar med kort varsel. Och det är ju för jäkligt tycker jag att folk bokar sessions och sen inte dyker upp. Så vi svennar kanske därför har fått dåligt rykte om oss ...hoppas inte det dock.
  • #44 by bensax on 29 Aug 2013
  • Hej

    Någon som träffade Maria Garcia när hon var i Stockholm idag, och kan berätta lite hur den upplevelsen var?

    Peter
  • #45 by Andreasols74 on 07 Sep 2013
  • Någon som skulle vara intresserad att träffa Rene Campbell i Stockholm i host/vinter?
    • Andreasols74
Pages:
Actions