LIVE NOW
Live Muscular Women
Muscular Women Are Live Right Now
Join private chats instantly. Real models. Real-time interaction.
120+ models online now
Start Watching →
NEWS
Welcome to Saradas – The premier female bodybuilding archive.
Support Saradas Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK Donate →
Main Menu

#MANIPS by waof

Started by waof, February 03, 2018, 05:36:19 PM

Previous topic - Next topic

waof

Some more for the weeekend  :letsparty:

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login
My pic/gif morphs & deepfakes: You are not allowed to view links. Register or Login

waof

⚡ Support Saradas
Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK
Donate →
My pic/gif morphs & deepfakes: You are not allowed to view links. Register or Login

waof

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

waof

Some old ones I found lying around. Some of these were tests like 'can I make a morph in 5 mins'  or 'how big can I make a back'  ;D

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

and some more recent faceswaps I did! Am quite pleased with a couple near the end. Some of the early ones are pretty janky   :-[

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

waof

To mark this last season of Game of Thrones starting this weekend I did a bunch of face and body swaps!

Maybe one day all the stars of a hit show would work out to look like this  :clap:

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

waof

Did some more

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

ericf989

Great job on the first one!  :D

GlennStorm

You do a great job!  I really like the more subtle ones that put the woman just on the edge of realism. 

waof

Been working on abs, not got much free time at the moment to do more. Hope you like!

jdm022

KARMA waof!!!

I like your style!!!   :clap:
Please support my stories at: You are not allowed to view links. Register or Login
Please support my morphs at: You are not allowed to view links. Register or Login

waof

You are not allowed to view links. Register or Login
KARMA waof!!!

I like your style!!!   :clap:

Thanks - that means a lot coming from you - have always loved your stuff! :)

waof

waof

waof

Some subtle, some not so subtle. :tongue:

waof

waof