LIVE NOW
Live Muscular Women
Muscular Women Are Live Right Now
Join private chats instantly. Real models. Real-time interaction.
120+ models online now
Start Watching →
NEWS
Welcome to Saradas – The premier female bodybuilding archive.
Support Saradas Keep the archive alive with Bitcoin
BTC QR
1QDxcxUx8pnsZvauyVxTqaJrWkeNhQrPdK Donate →
Main Menu

Shannon Seeley

Started by footdan, June 20, 2016, 01:09:43 PM

Previous topic - Next topic

ngorongoro

Shannon Seeley

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

ngorongoro

Shannon Seeley

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

ngorongoro

Shannon Seeley

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

ngorongoro

Shannon Seeley

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

ngorongoro

Shannon Seeley

You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

nickolai

A more streamlined Shannon.  Here she is at the 2020 NPC Jr Nats.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

SCJames

Shannon Seeley

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

You are not allowed to view links. Register or Login FOR V.I.P. FORUMS ACCESS

SCJames

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

pico

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
User is currently banned You are not allowed to view links. Register or Login

Butt kisser

my goodness, She's getting Big       :heart:  :hey:

SCJames

From her page:

1. I'm 28 years old
2. I absolutely love to cook and originally went to college for culinary
3. I keep my circle of friends extremely small
4. I hate training with people. My lifting sessions are my destress time from the day.
5. If you treat me like shit, I will never forget.
6. My husband is a disabled vet.
7. I have been competing for 7 years and lifting weights since 2006.
8. I was a cross-country and track runner all through school.
9. I absolutely love gummy candy. Gummy bears, gummy worms, etc.
10. I suffered from bulimia nervosa from the age of 9. I have been in recovery for 6 years now but still have relapses on occasion.
11. I am cigar aficionado and smoke a cigar at least 1x a day.
12. I am a personal trainer, fitness model, and business owner.
13. One day I want to compete in a powerlifting meet
14. I have my degree in finance and also in health science and nutrition.
15. I love all animals but currently only have 2 cats. I'm hoping to eventually get a donkey (that is my dream)!
16. I absolutely love muscles. They are the most beautiful thing you can create for yourself.
17. My daughter is my miracle baby; as I was told I never could have children.
18. My husband and I met on Insta****
19. I hate socks and shoes and walk barefoot whenever I can.
20. I don't want to just look strong, I want to physically be as strong as I look.
21. I have clinical depression but gave up medication 6 years ago and stuck to the gym endorphins to help me through.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

SCJames

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

liam

Shannon Seeley
IG shanisfierce

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login
I ♥ Saradas 

achilleus

You are not allowed to view links. Register or Login
From her page:

1. I'm 28 years old
2. I absolutely love to cook and originally went to college for culinary
3. I keep my circle of friends extremely small
4. I hate training with people. My lifting sessions are my destress time from the day.
5. If you treat me like shit, I will never forget.
6. My husband is a disabled vet.
7. I have been competing for 7 years and lifting weights since 2006.
8. I was a cross-country and track runner all through school.
9. I absolutely love gummy candy. Gummy bears, gummy worms, etc.
10. I suffered from bulimia nervosa from the age of 9. I have been in recovery for 6 years now but still have relapses on occasion.
11. I am cigar aficionado and smoke a cigar at least 1x a day.
12. I am a personal trainer, fitness model, and business owner.
13. One day I want to compete in a powerlifting meet
14. I have my degree in finance and also in health science and nutrition.
15. I love all animals but currently only have 2 cats. I'm hoping to eventually get a donkey (that is my dream)!
16. I absolutely love muscles. They are the most beautiful thing you can create for yourself.
17. My daughter is my miracle baby; as I was told I never could have children.
18. My husband and I met on Inst@gram
19. I hate socks and shoes and walk barefoot whenever I can.
20. I don't want to just look strong, I want to physically be as strong as I look.
21. I have clinical depression but gave up medication 6 years ago and stuck to the gym endorphins to help me through.

Thats one frank and honest bio page.

Cool stuff.

pico

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login