Pages:
Actions
  • #31 by arpeggiochords on 23 Jan 2016
  • Sender PB, lyder spændende  :)
  • #32 by sisse on 23 Jan 2016
  • Jeg har prøvet sende en PM, men din inbox er fuld.
  • #33 by arpeggiochords on 16 Feb 2016
  • En lille  undersøgelse. Hvilken landsdel befinder I jer i?
    Jeg spørger fordi alle sessions foregår pr. automatik i Kbh, men hvis nu der er stemning for fastlandet, kunne det være herligt med Jylland eller Fyn, for den sags skyld (beklager, bornholmske fans)...
    Jeg lægger selv optimistisk ud: :look:
    Jylland.
  • #34 by Red_Silver on 16 Feb 2016
  • Jeg bor på Sjælland.

    Og hvis det er rigtig med hvad der stå på WV270, kommer VeVe Lane til Marts til København og Mistress Treasure til København i Maj.
  • #35 by theblabbadeblabba on 17 Feb 2016
  • Jeg bor i Købehavn. Jeg tror de fleste sessions er her, fordi de kan få flest bookinger på den måde.

    Jeg kan varmt anbefale Veve Lane. Jeg havde en session med hende sidst hun var i Kbh og det var en rigtig god førstegangsoplevelse, for sådan en som mig, der aldrig har prøvet en session, hvor det var en fremmede person.

  • #36 by peterhansa on 13 Mar 2016
  • I have sent her a message about session. Lets hope for luck  :clap:
  • #37 by Gazzzz on 31 Mar 2016
  • Hey guys hows the world of fbbs in copenhagen these days? Anything happening?!?
    Thanks
  • #38 by fuerte on 02 Jul 2016
  • lad os få Veve til Danmark igen, havde ikke mulighed sidste gang.
  • #39 by fuerte on 11 Aug 2016
  • nogen der mødte sarah lips?
  • #40 by bob_solomon on 25 Oct 2016
  • hello guys, i will travel to Copenhagen second and third weeks of November, there are no wrestler traveling at this time... ANY Ideas ?????   
  • #41 by leo79 on 29 Oct 2016
  • You Can try to contact Ms Xena who lives close by in Gothenburg. More known Fbb's like Helle Nielsen, Lea Wiehl and Lotte Bendix don't do sessions.good luck with it 👍
  • #42 by fuerte on 24 Nov 2016
  • nogen der ved som Sara Lips, Veve Lane eller andre snart kommer til Danmark?
  • #43 by theblabbadeblabba on 01 Dec 2016
  • Jeg ved, at Veve Lane havde planlagt en tur, for nogle måneder siden, som hun aflyste. Jeg gætter på, at der ikke var nok kunder. Jeg kan ellers virkelig anbefale hende :)
  • #44 by arpeggiochords on 20 Jan 2017
  • Ser at Carmyna Lovely snart kommer til Kbh. Nogen, der har besøgt hende, evt hvordan gik det?
  • #45 by daller3000dk on 23 Jan 2017
  • Jeg kan se Sara Lips også er på vej.

    Og Anna M. Strong har lige været her. Nogen der så hende?
Pages:
Actions