Forum Saradas


Donate today to show love to your community!
gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
steroidify
 
gfx gfx
parapharma Advertising
gfxgfx
 
Welcome to Forum Saradas! Female Bodybuilding, Fitness, Figure & Bikini

Do you love female bodybuilding and events like the Olympia and the Arnold Classic? Are you interested in female bodybuilding, fitness, figure & bikini?
If so check out and join our female bodybuilding forum! Saradas is the oldest and most popular female bodybuilding, fitness forum.

🔥 At Saradas you will find the most amazing and rare pictures of probably every female professional bodybuilder who has ever competed.   
🔥 You can keep up with female bodybuilding news from all over the world and hear the latest on your favorite bodybuilder.
🔥 You will find the latest updates on bodybuilding events like the Olympia and the Arnold Classic.

Saradas is your one stop female bodybuilding resource. Come and join us!

Saradas - The Internet Female Bodybuilding Database
 
gfx gfx
gfx
575015 Posts in 72984 Topics by 28825 Members - Latest Member: aek1972 April 24, 2024, 03:13:39 am
*
gfx* Home | Help | Login | Register | gfx
gfx
Forum Saradas  |  Female BodyBuilding & Fitness & Figure - Members Area  |  Foreign Languages - Saradas International  |  Français
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Français  (Read 889032 times)

Offline panagiotis88

  • Newbie
  • *
  • Posts: 96
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 3
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3240 on: May 06, 2023, 11:57:05 pm »
You are not allowed to view links. Register or Login
Petite mise à jour concernant Muscle Barbie.
Elle accepterait de venir en France à condition qu'il y ait au moins 3 réservations pour une session VIP.
A savoir "VIP: 1000 usd (2-2.5h, (flexing/posing/muscle worshipping/light lifts/face sitting/head scissoring/light domination/sensual masage upon request above/extras)".

C'est cher, MAIS, on voit très rarement un physique tel que le sien chez nous, le tarif est valable pour plus de 2 heures, et les extras sont ce qu'on attend, pour la plupart.

Encore 2 personnes, et c'est bon.


Sinon, elle propose aussi :
Basic package: 300 usd (flexing/posing/muscle worshipping/light lifts)
Premium: 500 usd (flexing/posing/muscle worshipping/light lifts/face sitting/head scissoring/light domination/sensual masage upon request)

si elle vient à Nice je garantis 500 800 euros pas 1000 mais ceux-là le font, et je peux lui envoyer des avis d'autres filles sur moi.

Forum Saradas

Re: Français
« Reply #3240 on: May 06, 2023, 11:57:05 pm »

Offline Creamnant

  • Newbie
  • *
  • Posts: 161
  • Activity:
    23.33%
  • KARMA: 4
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3241 on: May 07, 2023, 06:17:26 am »
C'est bien dommage.
Pourtant c'est comme si avoir 2 sessions d'1 heure mais avec la même personne. Avec son physique et ce qu'elle propose, je pensais qu'il y aurait moins d'hésitations.
Mais je peux comprendre que c'est une sacrée somme d'argent à dépenser.

Offline Phicam13

  • Newbie
  • *
  • Posts: 124
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 0
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3242 on: May 07, 2023, 06:47:03 am »
You are not allowed to view links. Register or Login
Petite mise à jour concernant Muscle Barbie.
Elle accepterait de venir en France à condition qu'il y ait au moins 3 réservations pour une session VIP.
A savoir "VIP: 1000 usd (2-2.5h, (flexing/posing/muscle worshipping/light lifts/face sitting/head scissoring/light domination/sensual masage upon request above/extras)".

C'est cher, MAIS, on voit très rarement un physique tel que le sien chez nous, le tarif est valable pour plus de 2 heures, et les extras sont ce qu'on attend, pour la plupart.

Encore 2 personnes, et c'est bon.


Sinon, elle propose aussi :
Basic package: 300 usd (flexing/posing/muscle worshipping/light lifts)
Premium: 500 usd (flexing/posing/muscle worshipping/light lifts/face sitting/head scissoring/light domination/sensual masage upon request)


Pardonne moi, mais laquelle est-ce ? Parce qu’il y plusieurs filles avec muscle Barbie dans leur pseudo..
merci …

Offline Creamnant

  • Newbie
  • *
  • Posts: 161
  • Activity:
    23.33%
  • KARMA: 4
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3243 on: May 07, 2023, 12:45:14 pm »
C'est elle You are not allowed to view links. Register or Login

Offline petitfilou87

  • Gold Member VIP
  • Newbie
  • *******
  • Posts: 310
  • Activity:
    50%
  • KARMA: 62
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3244 on: May 07, 2023, 06:28:34 pm »
Je parle depuis quelque temps avec Carla Maria Bradley (  Cida 01 ) sur IG ellepourrais etre interressée pour venir en France pour faire des sessions ( en esperant que ce ne sois pas une plaisanterie ) si nous sommes au moins 10 personnes interessés elle aussi pourrais etre interessée !!dites moi !! ou envoyer lui
des messages sur son IG ( cida.01 )

Offline pet_102002

  • Newbie
  • *
  • Posts: 357
  • Activity:
    10%
  • KARMA: -17
  • Gender: Male
  • I'm just a FBB fan & I really love to meet FBB ;)
Re: Français
« Reply #3245 on: May 08, 2023, 04:25:09 am »
Elle est extrêmement musclée la jolie Cida 😍 Si c’est Prix sont raisonnables & si ce n’est pas une blague de sa part comme tu dis ça vaut le coup donc qui ne tente rien… Je lui envoie de ce pas un message 👍🏻

Offline Phicam13

  • Newbie
  • *
  • Posts: 124
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 0
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3246 on: May 08, 2023, 05:45:08 am »
Il y a « peaksandpecs@gmail.com » qui vient sur Nice en juin… ça a l air pas mal….. quelqu’un aurait des expériences ou des reviews sur cette jeune fille .?
Je pense que je vais me laisser tenter pour pa part, je lui ai déjà écrit…

Offline thenextgen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 124
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 3
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3247 on: May 08, 2023, 07:25:05 am »
You are not allowed to view links. Register or Login
Elle est extrêmement musclée la jolie Cida 😍 Si c’est Prix sont raisonnables & si ce n’est pas une blague de sa part comme tu dis ça vaut le coup donc qui ne tente rien… Je lui envoie de ce pas un message 👍🏻

Bon physique, mais pour ceux qui s attendent à plus ce sera certainement non.

Offline panagiotis88

  • Newbie
  • *
  • Posts: 96
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 3
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3248 on: May 08, 2023, 07:53:10 pm »
You are not allowed to view links. Register or Login
Il y a « peaksandpecs@gmail.com » qui vient sur Nice en juin… ça a l air pas mal….. quelqu’un aurait des expériences ou des reviews sur cette jeune fille .?
Je pense que je vais me laisser tenter pour pa part, je lui ai déjà écrit…

J'ai fait plusieurs séances de cam avec elle... et j'entends souvent parler d'elle c'est-à-dire... très souvent hahaha je l'ai pratiquement convaincue de venir à Nice. Mais ses règles sont claires.....

Offline pet_102002

  • Newbie
  • *
  • Posts: 357
  • Activity:
    10%
  • KARMA: -17
  • Gender: Male
  • I'm just a FBB fan & I really love to meet FBB ;)
Re: Français
« Reply #3249 on: May 09, 2023, 04:21:06 am »
Exact 👌🏻 Je viens d’avoir un mail & la belle est très clair absolument pas de moments erotic ni sensuels juste du classique… Pour ma part je me tâte à la rencontrer. Par contre elle a l’air très sympa & les plus sont classiques… 300€ la session.

Offline samos

  • Newbie
  • *
  • Posts: 151
  • Activity:
    3.33%
  • KARMA: 128
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3250 on: May 09, 2023, 05:25:00 pm »
You are not allowed to view links. Register or Login
Exact 👌🏻 Je viens d’avoir un mail & la belle est très clair absolument pas de moments erotic ni sensuels juste du classique… Pour ma part je me tâte à la rencontrer. Par contre elle a l’air très sympa & les plus sont classiques… 300€ la session.
Tu parles de qui ?

Offline pet_102002

  • Newbie
  • *
  • Posts: 357
  • Activity:
    10%
  • KARMA: -17
  • Gender: Male
  • I'm just a FBB fan & I really love to meet FBB ;)
Re: Français
« Reply #3251 on: May 09, 2023, 07:45:57 pm »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Exact 👌🏻 Je viens d’avoir un mail & la belle est très clair absolument pas de moments erotic ni sensuels juste du classique… Pour ma part je me tâte à la rencontrer. Par contre elle a l’air très sympa & les plus sont classiques… 300€ la session.
Tu parles de qui ?

Je parle de Peaksandpec… C’est dommage qu’elle ne propose pas des petits moments érotiques 😢

Offline Phicam13

  • Newbie
  • *
  • Posts: 124
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 0
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3252 on: May 12, 2023, 06:59:20 am »
J’ai envoyé un mail à Jana « ripped princess », je l ai rencontré plus odeurs fois, elle ne m’a jamais déçu.
Voilà ce qu’elle m a répondu :
« Hi Phil,
 
I don’t know if I can fit it in my schedule in autumn.
I will miss a whole tour with all south countries (Athens, Geneva, Nice, Madrid, Barcelona, Rom), because there is a big flight ban in June (defender 2023). Because I have a better business with the north countries (Scandinavia), I took this tour in May instead of the south countries. In June I only can travel by car through Germany and in July I will have my Italy-tour. In August I will stay at home and in Sept/Oct to USA. Maybe November… I don’t know yet.
 
Best wishes
Jana :-) »

Offline clay99

  • Newbie
  • *
  • Posts: 301
  • Activity:
    43.33%
  • KARMA: 20
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3253 on: May 12, 2023, 02:13:30 pm »
You are not allowed to view links. Register or Login
J’ai envoyé un mail à Jana « ripped princess », je l ai rencontré plus odeurs fois, elle ne m’a jamais déçu.
Voilà ce qu’elle m a répondu :
« Hi Phil,
 
I don’t know if I can fit it in my schedule in autumn.
I will miss a whole tour with all south countries (Athens, Geneva, Nice, Madrid, Barcelona, Rom), because there is a big flight ban in June (defender 2023). Because I have a better business with the north countries (Scandinavia), I took this tour in May instead of the south countries. In June I only can travel by car through Germany and in July I will have my Italy-tour. In August I will stay at home and in Sept/Oct to USA. Maybe November… I don’t know yet.
 
Best wishes
Jana :-) »

J'en ai parlé à Maryse Manios qui m'a dit qu'elle n'avait pas de clients à Paris. Elle a plus de clients à Londres qu'en France

Offline petitfilou87

  • Gold Member VIP
  • Newbie
  • *******
  • Posts: 310
  • Activity:
    50%
  • KARMA: 62
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Re: Français
« Reply #3254 on: May 13, 2023, 06:30:03 am »
Carla Maria (cida 01 ) sur IG me dit qu elle reçu aucun messages de fans français pour qu elle vienne faire des sessions.
Personne réellement ne lui a envoyé de messages ?

Forum Saradas  |  Female BodyBuilding & Fitness & Figure - Members Area  |  Foreign Languages - Saradas International  |  Français
 

gfxgfx
Forum Saradas does not host any files on its own servers.
gfx
It only points to various links on the Internet that already exist.
It is recommended to buy Original Video, CD, DVD's and pictures only.
gfx
Mobile View