Pages:
Actions
  • #76 by lomasa on 29 May 2015
  • Hur är läget med alla Svenskar? Finns det några sessiongirls i Sverige som ni kan rekommendera/vet om?
  • #77 by fbbluva on 28 Sep 2015
  • det är så sorgligt! så många flickor , men ingen vill få stora muskler och brottas med mig lol
  • #78 by peterhansa on 06 Feb 2019
  • Svenskar! Äntligen kommer det en stark och snygg tjej till Stockholm. "Muscle Dolly".

    28 mars kommer hon till Stockholm. Av andras recensioner att döma är hon, även om hon är ganska ny i branchen, väldigt duktig. Lite blyg och ännu inte fullärd när det kommer till brottning men väldigt snygg och stark som attan! Jag hoppas hon får bokningar så hon inte ställer in sin resa.

    https://www.insta****.com/muscle_dolly/?hl=en

    https://www.wb270.com/eur/dollyHU.htm
  • #79 by rem01 on 05 Mar 2019
  • Någon här som träffade Dolly?
  • #80 by peterhansa on 14 Jul 2019
  • Jepp, hälsade på när jag var i Budapest och spelade in en L&C video med henne. Trevlig, stark, snygg...
  • #81 by rem01 on 19 Jul 2019
  • Ok! Hur stark skulle du säga att hon är? Bra i brottning? Armbrytning? Hon ser riktigt bra ut.
  • #82 by Dingaro on 01 Oct 2019
  • Uppenbarligen är Vikingqueen tillbaka i Sverige (enligt wb).
  • #83 by peterhansa on 12 Oct 2019
  • #84 by CinQueen on 11 Apr 2020
  • Hej på er!


    Jag bor i Stockholm och funderar på börjar med sessions. Innan har blivit bodybuilder jag idrottade mycket båda i friidrott och kampsport.

    Är du nyfiken av mig kan du titta på min profil på herbicepscam - CINQUEEN

    Några bilder av aktuell OFF SEASON form:







    xoxo,
    Cin

  • #85 by bensax on 28 Jul 2020
  • Hej CinQueen

    Vad roliot att höra att du vill köra igång med sessions här i Stockholm och Sverige. :-)
    Det saknas verkligen session tjejer här.
    Har du kommit igång med några sessions ännu? Vilken typ av sessions tänker du rikta in dig på? :-)

    / Peter
  • #86 by CinQueen on 29 Jul 2020
  • You can contact me by email cin.queen@hotmail.com
  • #87 by lazzez1 on 13 Sep 2020
  • Hoppas du kör igång, kommer nog att kolla in dig på hbc
  • #88 by beniamin17 on 27 Mar 2023
  • Hej! Jag är en kille på 18 år o har hittills gjort två sessions! Tänkte bara höra ifall någon har tips på tjejer som jag förr eller senare MÅSTE träffa o oxå ifall ngn vet om svenska tjejer som gör sessions?
Pages:
Actions