Pages:
Actions
  • #1 by quantumleap on 13 May 2011
  • isåfall Hej på er :P
  • #2 by jojo on 18 May 2011
  • hi I'm not swedish but i live close to sweden we can talk if u want post here
    tak
    jojo
  • #3 by tanvirhl on 19 May 2011
  • hej me also not swedish but live in stockholm....
    • tanvirhl
  • #4 by nyfiken on 20 May 2011
  • svenskar överallt:)
  • #5 by blackdi on 23 May 2011
  • Svensk här också :)
  • #6 by lomasa on 25 Jun 2011
  • ytterligare en svensk
  • #7 by rem01 on 24 Jul 2011
  • svensk i Stockholm här..
  • #8 by lomasa on 07 Aug 2011
  • Någo som har något bra tips på någon man kan träffa som gör session i Sverige?
  • #9 by bensax on 09 Aug 2011
  • Hej!
    Kul att se att det finnsa andra svenskar här också. Jag är också med här. :-) Är det någon sett att en svenskt tjej Victoria Viking har listat sig på wb270? Någon som känner till henne?

    Hälsningar Peter
  • #10 by rem01 on 09 Sep 2011
  • Victoria finns med i en video av Diana Ball.
    http://www.youtube.com/watch?v=XaFYaMuPUsM

    Skulle nästan gissa att hon är finska. Nån som har kontaktat henne?
  • #11 by rem01 on 09 Sep 2011
  • Nån som förresten har kontaktat Ms Melissa, som ska till Stockholm i helgen enligt WB270?
  • #12 by inteinte on 11 Mar 2012
  • Hej allasammans,
    jag är ingen svenskare men resa ofta till Sverige. Jag undrar varför det finns så jätte få tjejer i Sverige (och hela norden) som bjudar sessions!?
    Sverige har ju många kroppbyggare/fitnesstjejer och brottningstjejer och har därmed bättre förutsättningar än här i  Tyskland var kvinnlig brottning är inte populär men det finns ändå ganska många tjejer här som bjudar sessions!?
    Är det kanske pga prostitution är förbjuden respektive moraliska hämningar (även om det inte gäller om sex)?
    Jag hoppas ni kan forstår min svenska...
    Ha det!
  • #13 by bensax on 13 Mar 2012
  • Hej!

    Har bokat in en session med Tia som kommer till Stockholm nu slutet av mars,. Vore kul att höra om det är fler som bokat med henne? Eller med Suzie som hon reser med. Någon som möjligen redan haft en session med Tia eller Suie och som kan berätta om hur det var?

    Hälsningar Peter

  • #14 by rem01 on 05 Apr 2012
  • Peter, hur var sessionen med Tia?
  • #15 by bensax on 10 Apr 2012
  • Hej
    Det blev tyvärr ingen session med Tia. Hon ställde in sin resa pga skada. Men hoppas på att hon kommer igen, är ruskigt sugen på en session med henne!
    Någon annan som haft några sessions i Sverige som vill dela med sig lite?
    Ser att Monix är på gång. Man kanske borde boka in henne. Hon ser het ut.. :-)
Pages:
Actions