Forum Saradas


Donate today to show love to your community!
gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
parapharma
 
gfx gfx
Advertising steroidify
gfxgfx
 
Welcome to Forum Saradas! Female Bodybuilding, Fitness, Figure & Bikini

Do you love female bodybuilding and events like the Olympia and the Arnold Classic? Are you interested in female bodybuilding, fitness, figure & bikini?
If so check out and join our female bodybuilding forum! Saradas is the oldest and most popular female bodybuilding, fitness forum.

🔥 At Saradas you will find the most amazing and rare pictures of probably every female professional bodybuilder who has ever competed.   
🔥 You can keep up with female bodybuilding news from all over the world and hear the latest on your favorite bodybuilder.
🔥 You will find the latest updates on bodybuilding events like the Olympia and the Arnold Classic.

Saradas is your one stop female bodybuilding resource. Come and join us!

Saradas - The Internet Female Bodybuilding Database
 
gfx gfx
gfx
579241 Posts in 73912 Topics by 29346 Members - Latest Member: Tia Douglass May 09, 2024, 09:40:12 am
*
gfx* Home | Help | Login | Register | gfx
gfx
Forum Saradas  |  Female Muscle Art - Female Muscle Fiction  |  Muscular Women Fiction  |  [by SONJA] Francesca [in GERMAN w/ English translation!] *Illus*
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: [by SONJA] Francesca [in GERMAN w/ English translation!] *Illus*  (Read 30613 times)

sonja

  • Guest
Francesca
by SONJA
This is a story about a funny relationship

With pictures of course
It’s in German
Sorry! Maybe somebody can translate it...


Die Annonce
Es würde wohl mal wieder einer dieser stinklangweiligen Tage werde. Völlig antriebs- und emotionslos hatte ich mich aus dem Bett gequält
und mich an den Frühstückstisch begeben. Ich sollte mich aber erstmal vorstellen. Mein Name ist Frank und ich bin 22 Jahre alt. Eigendlich bin
ich ein völlig normaler Typ, aber vor 2 Jahren hatte ich eine Menge Geld mit einer von mir geschriebenen Software gemacht. Und zwar richtig viel Geld.
Arbeiten brauchte ich nicht mehr, das Geld war gut angelegt und ich hatte mehr Kohle als ich beim besten Willen ausgeben konnte. Ich hatte mir eine
schöne, große Wohnung mit einem eigenen Fitnesscenter im Keller zugelegt. Aber seitdem war ich ziemlich bequem geworden. Ab und zu jobbte ich
im Fitnesstudio unseres Örtchens als Trainer und versuchte irgendwelchen gefrusteten Hausfrauen zu erläutern, dass man schon hartes Training
brauchte, um die Pölsterchen am Hintern wegzubekommen. Aber das war sinnlos.
Während ich also meinen ersten Kaffee des Tages trank und in unserem lokalen Käseblatt (das sich Zeitung nennen darf) blätterte, fiel mein Blick
auf eine kleine Annonce:

Junges Mädchen sucht Finanzie und Trainer,
der mich auf meinem Weg zur Bodybuilding-
meisterschaft unterstützt und begleitet.


Wie bitte? Ich hatte mich wohl verlesen. Und so etwas in unserem Kaff. Ihre e-mail Adresse hatte sie auch angegeben. Ich hatte schon ziemlich
viele Mädels kennengelernt, aber keine hatte mich so richtig angetörnt, immer nur Gemeckere und Rumgezicke. Und irgendwann wurden sie dann langweilig.
Aber das hier war ja mal was Besonderes. Meine Lethargie war wie weggeblasen. Ich setzte mich an meinen Rechner und schrieb ihr eine freundliche Mail,
in der ich mich beschrieb und um ein Treffen bat.
Bereits kurz darauf bekam ich eine Antwort. Sie freute sich darauf, mich kennenzulernen und schlug ein Treffen am Abend in unserer Dorfkneipe vor.
Es hatte also tatsächlich geklappt. Ich bestätigte kurz den Termin und überlegte dann, wie sie wohl sein würde. Sicherlich so eine kleine häßliche Göre,
die keinen Jungen abbekommt und so jemanden kennenlernen wollte. Aber trotzdem war ich leicht erregt, während ich die Annonce wieder und wieder las.
Wie auch immer. Ich würde mich heute Abend also einfach mal überraschen lassen. 


funaki

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #1 on: January 07, 2009, 06:54:24 pm »
Das könnte interessant werden.... ;D

freu mich auch schon auf deine Zeichnungen.

Offline Jeremy Lightning

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1867
  • Activity:
    13.33%
  • KARMA: 28
  • Gender: Male
Re: Francesca – in german
« Reply #2 on: January 08, 2009, 01:00:08 am »
Where's the picture? Any chance we can get a German to English translator on the board?
Don't forget to K+ if you enjoy my writing.

Great stories about strong and muscular women and girls, hope you enjoy!

sonja

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #3 on: January 08, 2009, 06:56:34 am »
Kapitel 1: Das erste Treffen

Langsam rückte das Treffen mit meiner jungen Unbekannten näher. Ich zog ein T-Shirt über (es ging ja schließlich nur in eine Kneipe),
stieg in meinen Porsche ein und fuhr das kurze Stück, da ich zu faul zu Laufen war. In der Dorfkneipe war ich allseits bekannt, ich hing
dort öfter rum und so hielt ich noch ein kleines Schwätzchen mit dem Wirt, da das Mädel noch nicht da war. Es wurde später und langsam
hatte ich das Gefühl, dass mich jemand verarscht hatte. Na ja, ein junges Mädel, das auf eine Bodybuildingmeisterschaft wollte… Wer es glaubt, wird selig.
Ich wollte gerade gehen, als sie dann doch noch hereinkam.
Mir stockte der Atem. Was für eine Granate! Sie hatte eine knallenge Jeans und ein rosa Top an, das für diese Location etwas overdressed war.
Darin steckte ein superschlanker, durchtrainierter Körper, den ich einem so jungen Mädel niemals zugetraut hätte. Ihre kleinen Brüste schimmerten
durch ihr Top und deutlich zeichneten sich ihre Nippel ab. Ihre braunen Haare hatte sie zu einem Pferdeschwanz zusammengebunden. Und ihre Beine!
Obwohl sie etwa ein Kopf kleiner als ich war, schienen sie endlos zu sein. Daß ihre Beine in hochhackigen Stiefeln steckten, verstärkte den Eindruck noch.



„Hi, bist du Frank? Tut mir leid für die Verspätung.“ entschuldigte sie sich zuckersüß. „Ich hoffe, dir ist nicht langweilig geworden.“
Na ja, ich hatte jetzt zwei Jahre Langeweile hinter mir, aber dieser Anblick entschuldigte die Verspätung locker. „Äh.. nö.. kein Problem“
antwortete ich  stockend. „Du bist mir hier noch nie aufgefallen. Warum habe ich Dich noch nicht früher gesehen?“
„Wir sind gerade erst hierhergezogen. Aber jetzt habe ich erstmal Hunger. Kannst Du mich einladen? Ich bin immer chronisch pleite.“
Ja, das konnte ich. Ich hatte ja Geld. Und Zeit sowieso. Sie bestellte ein großes Steak mit Salat und ich nur eine Suppe. Wir quatschten
eine Zeitlang und ich erfuhr Einiges über sie. Sie, das war Francesca und Halbitalienerin. Bis vor kurzem hatten sie in einer Stadt gewohnt
und dort hatte Francesca vor etwa einem halben Jahr mit dem Training begonnen.
 „Ich musste das Training aber immer wieder unterbrechen, da ich den Monatsbeitrag nicht immer bezahlen konnte. Für Eiweiß und Aminos
und sowas war sowieso kein Geld da“ erklärte sie mir. Na ja, dem konnte ja jetzt Abhilfe geschaffen werden.
„Trotzdem hast Du aber ganz gut Muskeln aufgebaut für Dein Alter“ erwiderte ich freundlich. „Findest Du?“ Ohne Vorwarnung flexte sie
mit einer Doppel-Bizepspose vor mir. Leicht zeichneten sich ihre kleinen Bizepse ab. Es war zwar nicht viel, aber für ein so junges Mädchen schon ganz passabel.



„Das soll noch viel mehr werden. Ich will an einer Meisterschaft teilnehmen. Aber wenn ich so weitermache wie bisher, wird das leider nichts.
Du hast doch in Deiner mail schon angedeutet, daß Du mir da helfen kannst, oder?“
„Ich habe ein eigenes Fitnessstudio bei mir“ erwiderte ich. „Hey, wie genial ist das denn?“ fragte sie erstaunt. „Und diese ganzen Aufbaupräperate
sind kein Problem, ich arbeite gelegentlich im Studio als Trainer“ „Wow, scheint, daß Du der ideale Partner für mich bist. Kannst Du mir helfen?
Ich würde so gern bei Dir trainieren.“
„Das läßt sich schon machen. Aber ich warne Dich. Das Training wird hart. Ich werde Dich bis an die Grenzen Deiner Belastbarkeit fordern.“
Ich hätte gedacht, daß Francesca vielleicht einen Rückzieher machen würde, aber sie grinste nur. „Je härter, desto besser. Ich brauche jemanden,
der mich in jeder Beziehung so richtig fordert.“ In jeder Beziehung? Was hieß das denn? Aber ich kam nicht mehr dazu, darüber nachzudenken.
„Hast du Lust auf Armdrücken?“ fragte sie unvermittelt. Noch nie hatte mich ein Mädchen im Armdrücken herausgefordert. Aber sie ließ keinen Zweifel daran,
dass sie es ernst meinte. Provozierend stellte Francesca ihren rechten Arm auf den Tisch. „Oder hast Du etwa Angst zu verlieren?“ Ich nahm Ihre kleine Hand in
meine und merkte gleich, daß sie einen ziemlich festen Griff hatte. „Los, mein neuer Trainer, dann drück mal.“ Es war nicht zu fassen, wie stark sie war.
Ich war bestimmt 40Kilo schwerer als sie, aber trotzdem in Schwierigkeiten. Francesca kämpfte verbissen gegen mich und ihr kleiner Bizeps trat deutlich hervor.



Sie hatte einen unbändigen Willen, das musste man ihr lassen. Nach kurzer Zeit hatte ich aber trotzdem gewonnen.
Die Enttäuschung war Francesca in das Gesicht geschrieben. „Siehst du, ich muss auch noch viel stärker werden“ keuchte sie.
„Morgen ist Sonntag und damit Schulfrei. Am besten ich komme gleich morgen bei Dir vorbei, um mit dem Training zu beginnen.“
„Abgemacht,“ erwiderte ich. „ich fahre Dich jetzt nach Hause. Wir sehen uns dann morgen.“



sonja

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #4 on: January 09, 2009, 07:50:48 pm »
Ist überhaupt jemand deutschsprachiger da, der die Geschichte liest ?  ???

Offline Old Surehand

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 26861
  • Activity:
    100%
  • KARMA: 49962
Re: Francesca – in german
« Reply #5 on: January 09, 2009, 09:46:43 pm »
Here it is in English:
The Annonce
It would probably once again one of these days are stinklangweiligen. Completely drive and emotionless, I made the bed, tortured
and me to go the breakfast table. I should but I just imagine. My name is Frank and I'm 22 years old. Eigendlich am
I have a completely normal type, but 2 years ago I had a lot of money with a software written by me made. And while a lot of money.
Work took me no more, the money was well spent and I had more coal than the best will, I could spend. I had me a
beautiful, spacious apartment with its own fitness center in the basement increased. But since then, I have become quite comfortable. Now and then I jobbte
our village in the gym as a coach and tried some housewives gefrusteten to explain that you're hard training
needed to Pölsterchen on the ass away. But it was useless.
While I do my first coffee of the day and drank in our local rag (which may call newspaper) scrolls, dropped my gaze
to a small ad:

Young girls and their coach is looking for funding,
me on my way to bodybuilding
Championship supported and accompanied.

What? I had probably read. And something in our coffee. Your e-mail address, she had also given. I had pretty
many girls know, but I had not really angetörnt, always Gemeckere and Rumgezicke. And at some point they were boring.
But here was something special. My lethargy was blown away. I sat at my computer and wrote her a friendly e-mail,
in which I described myself and asked for a meeting.
Already shortly after I got an answer. They looked forward to get to know me and suggested a meeting on the evening in front of our village pub.
It had indeed worked. I just confirmed the deadline, and then pondered how it probably would be. Surely such a small ugly Gören,
Boys do not abbekommt and someone wanted to know. But anyway, I was easily excited, while I Annonce read again and again.
Whatever. I would be tonight, so just be surprised.

Offline Old Surehand

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 26861
  • Activity:
    100%
  • KARMA: 49962
Re: Francesca – in german
« Reply #6 on: January 09, 2009, 09:48:02 pm »
Chapter 1: The first meeting

Slowly moved the meeting with my young unknowns closer. I took a T-shirt on (yes, finally, it was only in a pub),
rose in my Porsche and drove the short piece, because I was lazy to walk. In the village pub, I was well known, I hung
often there was rum, and so I have a little chat with the landlord, because the girl was not there yet. It was late and slow
I had the feeling that I had someone verarscht. Well, a young girl, to a bodybuilding championship ... Who would believe it is blessed.
I just wanted to go, as they still came.
I gasp. What a grenade! She had a knallenge jeans and a pink top, which for this location something was overdressed.
It put a super slim, durchtrainierter body, which I so young girl never would have believed. Their small breasts shone
through its top and clearly distinguished themselves from their nipples. Their brown hair, she had a horse's tail tied together. And her legs!
Although they account for about a head when I was small, they seemed endless. The fact that their legs stuck in high boots, reinforced the impression.



"Hi, are you Frank? I'm sorry for the delay. "Apologized to sugar-sweet. "I hope you can not become boring."
Well, I was now two years behind me bored, but this sight apologized for the delay loose. "Uh .. nö. no problem "
I replied faltering. "You're here I never noticed. Why do I have you not yet seen earlier? "
"We are just hierhergezogen. But now I just hunger. Can you invite me? I'm always chronically broke. "
Yes, that I could. I had money. And time anyway. They ordered a big steak with a salad and I am just a soup. We quatschten
a long time and I learned much about them. You, that was Francesca and Halbitalienerin. Until recently, they had lived in a city
Francesca and there was about half a year ago with the training started.
  "I needed the training but repeatedly interrupt because my monthly fee could not always pay. For protein and Aminos
and sowas was no money anyway because "she explained to me. Well, so now the remedy could be created.
"Nevertheless, you have quite good muscle structure for your age" I said kindly. "Do you?" Without warning they Flext
with a double-Bizepspose in front of me. Easily distinguished themselves from their small Bizepse. There was not much, but for such a young girl quite passable.



"This should be a lot more. I want to take part in a championship. But if I continue as before, is unfortunately nothing.
You've got in your mail already hinted that you can help me there, huh? "
"I have a private gym with me," I replied. "Hey, how awesome is that?" She asked astonished. "And all these Aufbaupräperate
are not a problem, I work sometimes in the studio as a trainer "" Wow, it seems that you the ideal partner for me are. Can you help me?
I would really like to train with you. "
"This is already making. But I warn you. The training is tough. I will you to the limits of your resilience demand. "
I would have thought that Francesca perhaps a retreat would make, but she just grinned. "The harder the better. I need someone who
me in every respect so requires. "In any relationship? What was that? But I was no longer thinking about.
"Do you want to arm wrestling?" She asked suddenly. I have never had a girl in arm wrestling challenge. But she left no doubt about
that they are serious thought. Francesca provocatively stated its right arm on the table. "Or do you have some fear of losing?" I took your little hand in
I noticed the same and that they have a pretty firm grip had. "Go, my new coach, then hit again." It was not to act, how strong it was.
I was determined 40Kilo heavier than she, but still in trouble. Francesca fought doggedly against me and her little biceps appeared clear.



They had an irrepressible desire that we had to leave her. After a short time, but I still won.
The disappointment was in the face Francesca wrote. "You see, I must also be much more" she gasped.
"Tomorrow is Sunday school, and thus free. The best I come tomorrow when you pass to continue with the training to begin. "
"It's, 'I replied. "Now I drive you home. We see you tomorrow. "

sonja

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #7 on: January 11, 2009, 02:06:34 pm »
Old Surehand, you're my hero!
Thank you very very much (Karma for you).

Kapitel 2: Francesca

Die Nacht über konnte ich kaum schlafen. Die Kleine war wirklich unglaublich sexy gewesen, wie sie sich gegen mich beim
Armdrücken angestrengt hatte. Hatte es wirklich eines Mädels wie Francesca bedarft, um mich aus meiner Lethargie zu wecken?
Aber irgendwann schlief ich dann doch ein. Und dann klingelte es an der Tür. Völlig schlaftrunken torkelte ich zur Tür, um zu öffnen.
Es war grad mal acht Uhr, aber Francesca stand schon lächelnd da und wollte trainieren.
Sie hatte ein Jeans und eine Jacke an, die ihr unglaublich gut stand.
Ich schickte sie in den Keller, um sich umzuziehen, während ich mich fertig für den Tag machte. 30 Minuten später ging ich dann zu
Francesca herunter. Gott, was sah sie gut aus.
Francesca hatte ein kurzes rosa Top und eine enge Trainingshose angezogen, worin ihr durchtrainierter Körper besonders gut zur
Geltung kam. Sie hatte sich bereits warm gemacht und Ihre schlanken Muskeln schimmerten regelrecht im Licht meines Studios.
„Können wir anfangen?“ fragte sie sofort, als sie mich erblickte.



„Ähm.., bevor wir anfangen, wollte ich zunächst Deine Maße feststellen“ erwiderte ich. „Ich habe mir nämlich überlegt, ein Softwareprogramm
zu schreiben, um Deine Fortschritte zu dokumentieren.“ „Hey, das ist ja richtig professionell!“ freute sie sich.
Als Erstes wollte ich wissen, wie groß sie sei. Da sie es nicht wußte, musste ich nachmessen. Ich forderte Sie auf, die Sportschuhe
auszuziehen. „Damit wir die Messung nicht verfälschen“ erklärte ich. Francesca maß 1,58 Meter. „Da muss ich aber noch zulegen,
um bei der Meisterschaft nicht übersehen zu werden“ lachte sie. Ihre langen Beine maß ich auch noch nach. „86cm!“ staunte ich.
Das war wirklich unfassbar. Viele Frauen waren wesentlich größer als Francesca, aber an diese Beinlänge kam kaum eine heran.
Als nächstes war die Waage dran, um ihr Gewicht festzustellen. Francesca zog ihre Handschuhe aus. „Damit wir die Messung nicht verfälschen“
grinste sie. Aber das war noch nicht alles. Als nächstes zog sie ihr Top über den Kopf aus und legte es beiseite. „Wir wollen doch ganz exakt
sein!“ kicherte sie. Zwei wunderschöne, apfelgroße feste Brüste kamen zum Vorschein. Als nächstes fiel dann auch noch das Höschen.
Splitternackt stand sie nun vor mir. Ein Wunder, dass sie nicht auch noch die Haargummis rausnahm. „46,32 Kilo!“ rief sie, als sie auf der
Waage stand. Dabei posierte sie, indem sie Ihre Hände in die Hüfte stemmte und den Latissimus herausfuhr. Bewundernd musste ich
anerkennen, dass sie wirklich unglaublich sexy aussah, wie sie mit Ihrem tranierten Body spielte. Potenzial hatte sie auf alle Fälle.



Dann maß ich alle Ihre Muskelgruppen nach und trug sie fein säuberlich in meine Tabellen ein:
Größe: 1,58m Beinlänge: 86cm Taille: 49cm Brust: 78cm Hüfte: 56cm Bizeps: 22cm Oberschenkel: 38cm„Du musst mir jetzt in
etwa sagen, was Du an Gewichten schaffst, damit ich Deine Maximalkraft kenne“ forderte ich Sie auf. „Aber nur, wenn Du auch dein Shirt
ausziehst!“ lachte sie. Nun, es war mir sowieso ziemlich heiß geworden, also entsprach ich Ihrem Wunsch. „Nicht schlecht!“ staunte sie.
„Du bist zwar nicht der muskulöseste, aber trotzdem ziemlich sexy!“ Das hatte mir noch keine Frau gesagt und ich glaube, ich wurde
ein wenig verlegen.
„Gib mir mal 20 Kilo auf die Langhantel, um Bizepscurls zu machen. Das habe ich zwar noch nie geschafft, aber heute habe ich ein gutes Gefühl.“
20 Kilo bei 46 Kilo Körpergewicht war schon ziemlich gut, nicht nur für ein Mädchen. Ich hatte schon einige Jungs gesehen, die an diesem
Gewicht gescheitert waren.
Und es war wirklich das Maximalgewicht. Francesca kämpfte wie ein Löwe, ihr Bizeps trat hervor, bis sie schließlich die Hantel nach oben
gewuchtet hatte. „War das geil!“ stöhnte sie. Ja, das war wirklich supergeil. Kein Wunder, dass ich beim Armdrücken so meine Probleme gehabt hatte



Wir ermittelten dann an vielen Geräten ihre Kräfte, bis wir zum Bankdrücken kamen. „Das war schon immer meine Lieblingsübung“
erklärte Francesca mir. „Was soll ich drauflegen?“ fragte ich. „Hmm.. ich probiere mal 50kg. Kann aber sein, dass Du mir helfen musst.“
Das war mehr als Ihr eigenes Körpergewicht, aber bisher hatte Sie fast immer richtig mit Ihren Angaben gelegen. „Fertig?“ fragte ich Sie,
als die Stange mit Ihrem Gewicht gegriffen hatte. Sie nickte. Francesca senkte die 50 Kilo bis auf Ihre kleinen Brüste. Langsam versuchte
Sie die Stange wieder hochzudrücken, aber diesmal hatte Sie sich wohl übernommen. Sie keuchte und stöhnte, während sich Ihre
Brustmuskeln vor Anstrengung wölbten. „Soll ich Dir helfen?“ fragte ich. „Nöö..“ stöhnte Sie. Ihre Willenskraft war wirklich unglaublich.
Und tatsächlich, Stück für Stück drückte Sie das Gewicht höher und höher.
Ihr junger Körper zitterte vor Kraftanstrengung, aber Sie gab nicht auf, bevor sie die Hantel nach oben gestemmt hatte. „Wow.. das war
wirklich Klasse!“ lobte ich Sie. Ihr Kraftakt hatte mich total erregt. Wie dieses junge Mädel 50 Kilo gedrückt hatte, war schon supergeil.



„Und jetzt?“ fragte sie. „Für heute machen wir Schluß, Du hast bereits genug Gewichte gestemmt. Ich werde jetzt auf Basis der Daten
einen Trainingplan erstellen. Morgen sehen wir uns wieder.“ Widerwillig akzeptierte Francesca. Sie hätte gern noch weiter trainiert, aber
ich erklärte Ihr, dass es keinen Sinn mehr machte. Ich gab Ihr noch einige Nahrungspräperate mit und fuhr sie dann nach Haus.

Hope you like the story (and the pictures). Karma and feedback are always welcome !!  :-* :-* :-*

funaki

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #8 on: January 11, 2009, 08:24:30 pm »
danke sonja & karma

in meiner Fantasie zeichnen sich da schon wieder einige schöne Trainingstage der beiden ab.

Offline Old Surehand

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 26861
  • Activity:
    100%
  • KARMA: 49962
Re: Francesca – in german
« Reply #9 on: January 11, 2009, 10:33:47 pm »
You're welcome,sonja. Now more people can enjoy the stories.

   
Chapter 2: Francesca

The night I could hardly sleep. The Little was really incredibly sexy on how they are against me at
Armdrücken had strained. Was it really one girls like Francesca bedarft to me from my lethargy to awaken?
But someday I slept but a. And then it rang at the door. Completely drowsy I totters to the door to open it.
It was eight times grad clock, but Francesca was already smiling and wanted to train there.
They had jeans and a jacket in which it was incredibly good.
I sent it to the basement to move while I was ready for the day made. 30 minutes later then I went to
Francesca down. God, what did they look good.
Francesca had a short pink top and tight trousers Training dressed, what their body durchtrainierter particularly good
Application came from. She had already made warm and your lean muscle regelrecht shone in the light of my studio.
"Can we start?" She asked as soon as she saw me.



"Uh .., before we begin, I wanted to first determine your degree" I replied. "I did that about a software program
to write in order to document your progress. "" Hey, that's really professional, "they are happy.
First, I wanted to know how big it was. Since they did not know I had to measure. I asked you for the shoes
undress. "So we do not distort the measurement" I said. Francesca measured 1.58 meters. "Since I have still up,
to assist in the championship not ignore them, "she laughed. Her long legs, I measured even after. "86cm" I was amazed.
That was really incomprehensible. Many women were much larger than Francesca, but this leg length was hardly approached.
The next step was to balance it, to determine their weight. Francesca moved from their gloves. "So we do not distort the measurement"
she grinned. But that was not all. Next, she moved her head on the top and put it aside. "We want to be exactly
be! "she giggled. Two beautiful, large firm breasts apfel came to light. The next step was then even the panties.
Shards she stood naked before me. A miracle that they are not even the hair rausnahm gums. "46.32 kilos!" She exclaimed, as she on the
Libra stood. Here they are posed by your hands in the hips and lifted the latissimus herausfuhr. I had admiringly
recognize that they really looked incredibly sexy, as it does with your body tranierten played. Potential they had in any case.



Then I measured all of your muscle groups, and carried them neatly into my table:
Height: 1.58 m leg length: 86cm Waist: 49cm Bust: 78cm Hip: 56cm Biceps: 22cm thigh: 38cm "You have me now
some say in what you can do weights, so I know your maximum force "I called on you. "But only if you like your shirt
ausziehst! "she laughed. Well, it was pretty hot to me anyway, so I was your desire. "Not bad!" She marveled.
"You are not the muscular, but still pretty sexy!" That was my wife said no, and I think I was
a little embarrassed.
"Give me 20 kilos on the barbell to Bizepscurls to make. Although I've never done, but today I have a good feeling. "
20 kilos in 46 pounds of body weight was quite good, not just for a girl. I had already seen some guys involved in this
Weight failed.
And it was really the maximum weight. Francesca fought like a lion, her biceps came out, until finally the barbell upwards
was balanced. "Was that cool!" She moaned. Yes, that was really supergeil. No wonder that when I Armdrücken so my problems had



We then identified in many devices their forces, until we came to the bank's Press. "That has always been my favorite exercise"
Francesca told me. "What should I put it?" I asked. "Hmm .. I try 50kg. If, however, that you have to help me. "
That was more than your own body weight, but so far had almost always correctly with your location information. "Ready?" I asked you,
as the pole with your weight had grabbed. She nodded. Francesca lowered to 50 pounds to your small breasts. Slowly tried
You hochzudrücken the pole again, but this time she had probably taken over. They gasped and groaned, while your
Chest muscle strain before warp. "Should I help you?" I asked. "Nöö .." You moaned. Your Spirit was really unbelievable.
And in fact, piece by piece, put the weight higher and higher.
My body trembled before young effort, but you did not give up until the barbell upward gestemmt had. "Wow .. that was
really class! "I praise you. Their effort had me totally excited. As this young girl had pushed 50 kg, was supergeil.



"And now?" She asked. "For today, we make conclusions, you already have enough weights gestemmt. I will now, based on the data
a training plan. Tomorrow we will see again. "Reluctantly Accepted Francesca. They would like further training, but
I told you that there is no longer made sense. I gave you some Nahrungspräperate and then drove home.

sonja

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #10 on: January 12, 2009, 06:14:36 am »
The story is not finished yet.
If you have any ideas how to go on, please let me know.

Thanks.

funaki

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #11 on: January 12, 2009, 09:25:47 am »
hallo

ich machs auf Deutsch

Lass Francesca einfach ein paar Monate trainieren, zwischendurch mit Freundinnen im knappen Outfit zeigen, ihren Eltern erklären, dass sie nun Bodybuilding macht, mit Frank Späße treibt, und dann irgendwann an einem Wettbewerb teilnimmt, zuerst aber nicht gut abschneidet, und nach weiteren harten Monaten dann irgendwann einen gewinnt.

sonja

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #12 on: January 13, 2009, 07:36:55 am »
Kapitel3: Die Überraschung

Francesca trainierte jetzt täglich in meinem Fitnesstudio. Ich hatte Ihr einen Trainingsplan aufgestellt, der sie bis an die Grenze Ihrer
Leistungsfähigkeit brachte. Vier Stunden Muskeltraining, ansschließend 2 Stunden Ausdauer. Schon nach zwei Wochen konnte ich Fortschritte
erkennen. Sie hatte wirklich gute Veranlagungen und sprach gut auf das Training an. Ich stopfte sie mit Eiweiß, Aminos, Creatin usw. voll,
sodaß ihr Körper so langsam zu einer leistungsfähigen Maschine wurde.
Da erhielt ich eines Abends einen Anruf aus den USA. Ich sollte eine Erweiterung für meine Software erstellen, was mich mindestens
4 Woche in Anspruch nehmen würde. Obwohl ich Francesca eigendlich nicht verlassen wollte, nahm ich den Auftrag doch an, denn es
winkte eine Menge Kohle.
Francesca war stinksauer. „Ich kann doch jetzt nicht mit dem Training aufhören!“ empörte sie sich. Aber ich beruhigte sie.
Ich gab Ihr meinen Wohnungsschlüssel, damit sie weiterhin täglich ihr Training durchziehen konnte. Die Ergänzungspräperate besorgte
ich für die nächsten Wochen, sodaß auch dafür gesorgt war. Außerdem ließ ich Ihr eine schöne Stange Geld da, um sich neue Klamotten zu
kaufen. Schließlich hatte sie keine Einwände mehr.
Während der nächsten Wochen telefonierten wir regelmäßig und wir beide freuten uns schon auf unser Wiedersehen.
Die vier Wochen zogen sich schier endlos dahin. Aber irgendwann geht auch die längste Zeit vorrüber und am Samstagabend landete
mein Flugzeug. Es war schon spät und ich nahm ein Taxi, das mich nach Haus brachte. Morgen würde ich gleich Francesca anrufen und
sie wiedersehen! Aber ich irrte mich. Als ich meine Wohnung betrat, wartete Francesca bereits auf mich. Oh mein Gott! Sie hatte das Geld,
das ich Ihr für neue Klamotten dagelassen hatte, wahrlich gut angelegt. Sie trug ein knallenges schwarzes Kleid und schwarze High-heels.
Ihre Haare hatte sie nach oben gesteckt, sodass sie wie eine kleine Lady aussah. Es war nicht zu übersehen, dass sie in den letzten Wochen
einiges an Muskeln aufgebaut hatte.



„Hi Frank!“ grinste sie. „Du kommst ziemlich spät. Ich habe uns etwas zu essen gemacht. Du bist doch sicher hungrig nach dem langen Flug.“
Das war wirklich eine gute Idee, denn ich hatte tatsächlich lange nichts mehr gegessen. Und so verbrachten wir den Rest des Abends zusammen,
aßen und unterhielten uns. Immer wieder musste ich Ihre Muskeln bewunden, wie sie bei jeder Bewegung die Francesca machte hervortraten.
Sie musste die letzen vier Wochen wirklich hart trainiert haben.
Irgenwann, als wir beide schon müde waren, forderte Francesca mich dann zum Armdrücken herraus. „Ich will endlich Revance!“ lächelte sie.
„Es hat mich schon ziemlich geärgert, dass du das letzte Mal gewonnen hast.“ Wow, jetzt konnte ich also mal sehen, wie stark sie geworden war.
Ich nahm ihre kleine Hand und wir gingen in die Ausgangsstellung. „Fertig?“ fragte sie. Francescas junger Body war zum Zerreißen angespannt.
Ich bemerkte, dass sie leicht mit ihren Brustmuskeln spielte, indem sie diese immer wieder an- und entspannte. Dabei verrutschten ihre Träger
und gaben den Blick auf ihre kleinen, festen Brüste frei. Mit offenem Mund starrte ich sie an. „..Los!“ rief sie.
Ich merkte sofort, dass sie wesentlich stärker geworden war. Es war kein Vergleich mit unserem Armdrücken vor vier Wochen. Bereits nach einigen
Sekunden begann Francesca damit, meinen Arm Stück für Stück Richtung Tisch zu drücken. „Wow, bist du stark geworden“ keuchte ich. Francesca ließ
sich nichts anmerken. Hochkonzentriert drückte sie immer weiter. Gegen diese Power hatte ich keine Chance. Mit einem kleinen Schrei drückte sie
mich endgültig nieder. „Ich habe dich besiegt!“ grinste sie. Besiegt? Sie hatte mich völlig fertiggemacht. Mein Arm brannte wie Feuer.



 „Wir sollten jetzt aber schlafen gehen“ schlug sie vor. „Hast du was dagegen, wenn ich heute in deinem Gästezimmer übernachte? Dann kann ich
gleich morgen früh trainieren!“ Natürlich hatte ich keine Einwände. Francesca erhob sich vom Tisch und stand nun vor mir. „Ich werde dich in dein
Schlafzimmer tragen. Du siehst ziemlich müde aus.“ Wie ein kleines Baby hob sie mich hoch und grinste. Es war wirklich ein ziemlich geiles Gefühl,
von diesem jungen Mädel im knallengen Kleid durch die Wohnung getragen zu werden. „Träum von mir“ lächelte sie, als sie mich auf meinem Bett
herunterließ. Das würde wohl nicht allzu schwierig werden.





Offline Old Surehand

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 26861
  • Activity:
    100%
  • KARMA: 49962
Re: Francesca – in german
« Reply #13 on: January 13, 2009, 10:44:00 am »
In English:
   
Chapter3: The Surprise
Francesca trained a day in my gym. I had her a training set, which she reached the limit of your
Performance brought. Four hours musculation, ansschließend 2 hours endurance. After two weeks I was able to progress
recognize. She had really good assessments and spoke well for the training. I stuffed them with protein, Aminos, creatine, etc. full,
so that her body so slow to a powerful machine was.
As one evening I received a call from the United States. I should be an extension of my software, which took at least
4 weeks would take. Francesca eigendlich Although I do not want to leave, I took the job anyway, because it
waved a lot of coal.
Francesca was stinksauer. "But now I can not stop with the training," they are enraged. But I calmed her.
I gave you my house keys, so that they continue their daily training could pervade. The Ergänzungspräperate worried
I for the next few weeks, so that was also ensured. Moreover, I had a nice bar your money to get new clothes to
purchase. Finally, she had no objections.
During the next few weeks, we telephoned regularly and we are both already looking forward to our reunion.
The four weeks retreated endless then. But at some point is also the longest time vorrüber and landed on Saturday evening
my plane. It was getting late and I took a taxi that brought me home. Tomorrow, I would immediately call and Francesca
see her again! But I am mistaken. When I entered my apartment, Francesca already waited on me. Oh my God! She had the money
I am your new clothes dagelassen was truly well spent. You knallenges was wearing a black dress and black high-heels.
Their hair had put them up, so they like a little lady looked. It was impossible to overlook the fact that in recent weeks
some had up muscles.



"Hi Frank," she grinned. "You come very late. I have to tell us something to eat. You're certainly hungry after the long flight. "
That was really a good idea, because I really had nothing more long eaten. And so we spent the rest of the evening together,
ate and entertained us. Again and again I had to your muscles, admire them as with every move made the Francesca hervortraten.
She had the last four weeks have trained really hard.
Irgenwann when we were both already tired, Francesca asked me to arm wrestling herraus. "I will finally Revance!" She smiled.
"I was pretty annoyed that the last time you win." Wow, now I could so we'll see how much they had become.
I took her little hand and we went into the starting position. "Ready?" She asked. Francesca's young body was ripping tense.
I noticed that it is easy with their chest muscles played by the always-on and relaxed. It verrutschten their makers
and gave the view of their small, firm breasts free. With open mouth, I stared at her. ".. Go!" She exclaimed.
I noticed immediately that they had become much stronger. There was no comparison with our Armdrücken four weeks ago. Already after a few
Francesca started so seconds, my arm, bit by bit toward the table to press. "Wow, you're strong" I gasped. Francesca was
nothing comments. Highly expressed they always continue. Against this power, I had no chance. With a small shrine pushed it
I finally settled. "I've defeated," she grinned. Defeated? She had me completely finished. My arm was burning like fire.



  "However, we should now go to sleep" it proposed. "Did you see what the other hand, if I now have in your guest room nights? Then I can
same train tomorrow morning! "Of course I had no objection. Francesca rose from the table and now stood before me. "I will guide you in your
Sleeping bear. You look pretty tired. "Like a little baby she lifted me up and grinned. It was really a pretty cool feeling
This bright young girl in tight dress through the apartment to be worn. "Dreams from me," she smiled as she gave me on my bed
herunterließ. That would probably not be too difficult.

funaki

  • Guest
Re: Francesca – in german
« Reply #14 on: January 13, 2009, 11:04:28 am »
danke für die Fortsetzung sonja. ich hoffe, beim gemeinsamen traning macht Francesca auch so große Fortschritte.
Dei englische Übersetzung klinht etwas eigenartig manchmal. Übersetzungsprogramm vermute ich mal.

k+

Forum Saradas  |  Female Muscle Art - Female Muscle Fiction  |  Muscular Women Fiction  |  [by SONJA] Francesca [in GERMAN w/ English translation!] *Illus*
 

gfxgfx
Forum Saradas does not host any files on its own servers.
gfx
It only points to various links on the Internet that already exist.
It is recommended to buy Original Video, CD, DVD's and pictures only.
gfx
Mobile View