Forum Saradas


Donate today to show love to your community!
gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advertising
 
gfx gfx
steroidify parapharma
gfxgfx
 
Welcome to Forum Saradas! Female Bodybuilding, Fitness, Figure & Bikini

Do you love female bodybuilding and events like the Olympia and the Arnold Classic? Are you interested in female bodybuilding, fitness, figure & bikini?
If so check out and join our female bodybuilding forum! Saradas is the oldest and most popular female bodybuilding, fitness forum.

🔥 At Saradas you will find the most amazing and rare pictures of probably every female professional bodybuilder who has ever competed.   
🔥 You can keep up with female bodybuilding news from all over the world and hear the latest on your favorite bodybuilder.
🔥 You will find the latest updates on bodybuilding events like the Olympia and the Arnold Classic.

Saradas is your one stop female bodybuilding resource. Come and join us!

Saradas - The Internet Female Bodybuilding Database
 
gfx gfx
gfx
575238 Posts in 71948 Topics by 28440 Members - Latest Member: vvaass March 19, 2024, 09:34:51 am
*
gfx* Home | Help | Login | Register | gfx
gfx
Forum Saradas  |  Female BodyBuilding & Fitness & Figure - Members Area  |  Foreign Languages - Saradas International  |  Dansk
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Dansk  (Read 28332 times)

ponzio

  • Guest
Dansk
« on: May 25, 2011, 12:18:43 pm »
Hej,
Jeg har igennem snart 10 dyrket diverse fora og mødt flere fbb, samt emailet med andre fans. Via samtaler med fbb's jeg har mødt, lader det til, at der er en del fans som jeg selv. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange denne gruppe egentlig består af. To af de piger, Dominique Danger og Jana Linke, jeg selv har mødt før i tiden kommer snart til København. Kom frem fra busken :-)

Forum Saradas

Dansk
« on: May 25, 2011, 12:18:43 pm »

Offline daller3000dk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 52
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 34
Re: DANSK
« Reply #1 on: June 12, 2011, 10:58:09 am »
Også dansker her. Hvordan går det?
User is currently banned [View]

Jokerjay

  • Guest
Re: DANSK
« Reply #2 on: June 24, 2011, 04:10:52 pm »
Hey
Dejligt at se at der er flere og flere danskere der kommer frem. Jeg har også selv dyrket diverse fora'er, men der er langt mellem snapsene at man møder en dansker. Jeg er på en email gruppe hvor vi er en 3-4 stykker, der mailer sammen når der er sessions i vente i DK. Ikke at vi tager til dem alle sammen. Har personligt selv kun prøvet én, nemlig mde Gabe Nicander i 2009.
Har tænkt på, om man skulle prøve at lave en FB gruppe for danskere, men det vil kræve at man oprette en fake profil, hvis man ikke er klar til at lade hele venne kredsen vide at man synes muskuløse kvinder er coolere end dem de andre synes. Det er jeg ikke klar til - og bliver det nok heller ikke i dette liv :)

Nå, men fedt at se at der er andre danskere og nogle man (måske) ikke har set før :)

Go weekend

Offline daller3000dk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 52
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 34
Re: DANSK
« Reply #3 on: October 20, 2011, 07:30:59 am »
De herre! http://wb270.com/eur/stormUK.htm har planer om at komme til DK og jeg har skrevet til hende. So far er der ikke andre end mig der har vist interesse i en session, og Storm kommer altså varmt anbefalet fra det her board.

Skriv til hende! Det skulle være en god tur.
User is currently banned [View]

Jokerjay

  • Guest
Re: DANSK
« Reply #4 on: October 20, 2011, 03:36:23 pm »
Ja, har godt set det. Men har bare ikke økonomien til det p.t. det er jo lidt halv dyrt  :(

Offline daller3000dk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 52
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 34
Re: DANSK
« Reply #5 on: October 20, 2011, 03:46:52 pm »
Såvidt jeg har forstået på det her board, så skulle hun virkeligt være alle pengene værd.
User is currently banned [View]

Offline daller3000dk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 52
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 34
Re: DANSK
« Reply #6 on: October 20, 2011, 04:22:46 pm »
Er der egentlig stadig nogle danskere her?

Hvordan håndterer I jeres fetish?
User is currently banned [View]

Jokerjay

  • Guest
Re: DANSK
« Reply #7 on: October 22, 2011, 09:10:00 am »
Hej

Vi er så få danskere der har en fetish der beretter dette board at det er svært at holde kontakten. Jeg har været på mail med nogle stykker, men har selv været mega dårlig til at holde det ved lige. Men har efterhånden kendskab til små 10 danskere der har en fetish for muskuløse kvinder m.m.

Personligt så synes jeg det er mega svært at være en alm. gennemsnits dansker og så have en fetish for muskuløse kvinder samt L&C. Specielt L&C den er hård :) Der er kun én i mit liv der kender noget til det. En god veninde.

Men når jeg hverken er stor eller muskuløs har jeg svært ved, at "springe ud af skabet" Men synes det kunne være vildt fedt, hvis det kunne lade sig gøre, at stable noget på benene evt. en facebook gruppe eller noget.

Hvad med jer - hvordan håndtere I jeres fetish?

Offline Red_Silver

  • New
  • *
  • Posts: 19
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 88
Re: DANSK
« Reply #8 on: December 08, 2011, 06:26:57 pm »
Tja, jeg tegner for det meste, men kunne godt have tænkt at se rigtige en bodybuilder. Tegner mest fantasi, men prøver også at tegne efter fotoes jeg kan finde. Tænkt at tage til FIBO, men ved ikke om der er noget i Danmark, har ikke hørt noget.

Offline arpeggiochords

  • Newbie
  • *
  • Posts: 72
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 86
Re: DANSK
« Reply #9 on: December 21, 2011, 06:25:32 pm »

Men når jeg hverken er stor eller muskuløs har jeg svært ved, at "springe ud af skabet" Men synes det kunne være vildt fedt, hvis det kunne lade sig gøre, at stable noget på benene evt. en facebook gruppe eller noget.

Hvad med jer - hvordan håndtere I jeres fetish?

Kun min kone og bedste ven ved det  ::)

Hej igen liftmedk, det er  m e g e t  længe siden jeg har været her på boardet. Havde ikke hørt noget i lang tid fra de andre i vores lille mailgruppe så besluttede jeg mig for lige at kigge forbi. Glædeligt at se, at der er flere og flere landsmænd med samme lille hobby  8)

Hvis nogen af jer har lyst til at komme med i vores lille mailkorrespondance - som ikke er særlig aktiv denne vinter, må jeg tilstå - skriv til deekaydan@yahoo.com så tilføjer jeg jer fluks. Jo flere, jo bedre.

Offline Red_Silver

  • New
  • *
  • Posts: 19
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 88
Re: DANSK
« Reply #10 on: December 22, 2011, 10:51:28 pm »
De herre! http://wb270.com/eur/stormUK.htm har planer om at komme til DK og jeg har skrevet til hende. So far er der ikke andre end mig der har vist interesse i en session, og Storm kommer altså varmt anbefalet fra det her board.

Skriv til hende! Det skulle være en god tur.

Ved ikke hvad der forgå på en Session.


Men når jeg hverken er stor eller muskuløs har jeg svært ved, at "springe ud af skabet" Men synes det kunne være vildt fedt, hvis det kunne lade sig gøre, at stable noget på benene evt. en facebook gruppe eller noget.

Hvad med jer - hvordan håndtere I jeres fetish?

Kun min kone og bedste ven ved det  ::)

Hej igen liftmedk, det er  m e g e t  længe siden jeg har været her på boardet. Havde ikke hørt noget i lang tid fra de andre i vores lille mailgruppe så besluttede jeg mig for lige at kigge forbi. Glædeligt at se, at der er flere og flere landsmænd med samme lille hobby  8)

Hvis nogen af jer har lyst til at komme med i vores lille mailkorrespondance - som ikke er særlig aktiv denne vinter, må jeg tilstå - skriv til deekaydan@yahoo.com så tilføjer jeg jer fluks. Jo flere, jo bedre.

Hvad kommer der til at ske på Mail listen?

Jokerjay

  • Guest
Re: DANSK
« Reply #11 on: December 25, 2011, 08:59:47 pm »
Hej Red Silver

Der sker ikke noget skræmmende på mail listen :) Vi er bare nogle gutter som mailer med hinanden om sessions og lign.

En Session er et møde med en FBB, typisk 1 times tid, hvor du kan se, føle, mærke hendes krop, I kan wrestler eller du kan prøve noget L&C eller hvad du nu måtte have lyst til. Måske hvis du er heldig slutter det af mde en "happy ending" :)

Jeg har haft én session, men tror ikke det er den sidste.

Offline inteinte

  • New
  • *
  • Posts: 3
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 1
Re: DANSK
« Reply #12 on: March 11, 2012, 12:00:39 pm »
Hej allasammans,
jag är ingen svenskare men resa ofta till Sverige. Jag undrar varför det finns så jätte få tjejer i Sverige (och hela norden) som bjudar sessions!?
Sverige har ju många kroppbyggare/fitnesstjejer och brottningstjejer och har därmed bättre förutsättningar än här i  Tyskland var kvinnlig brottning är inte populär men det finns ändå ganska många tjejer här som bjudar sessions!?
Är det kanske pga prostitution är förbjuden respektive moraliska hämningar (även om det inte gäller om sex)?
Jag hoppas ni kan forstår min svenska...
Ha det!

Offline inteinte

  • New
  • *
  • Posts: 3
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 1
Re: DANSK
« Reply #13 on: March 11, 2012, 12:06:02 pm »
Förlåt, det gick fel med min post: jag ville egentligen posta hos svenskarna, men frågan är kanske i Danmark aktuellt också?
Mange hilser fra Tyskland!

Offline hamselv

  • Newbie
  • *
  • Posts: 37
  • Activity:
    0%
  • KARMA: 26
  • Gender: Male
  • Female Bodybuilding, Physique, Fitness, Figure & Bikini
Dansk
« Reply #14 on: November 20, 2012, 03:02:53 am »
Er der stadig nogen med på dansk herinde?
A woman's place is in the gym!

Forum Saradas  |  Female BodyBuilding & Fitness & Figure - Members Area  |  Foreign Languages - Saradas International  |  Dansk
 

gfxgfx
Forum Saradas does not host any files on its own servers.
gfx
It only points to various links on the Internet that already exist.
It is recommended to buy Original Video, CD, DVD's and pictures only.
gfx
Mobile View